Naše služby

Naše služby jsou postaveny na individuálním přístupu ke každému jednotlivému klientovi a nastavení služeb přímo pro jeho potřeby:

Podvojné účetnictví

Vedení kompletního podvojného účetnictví, včetně mzdového účetnictví a přípravy účetní závěrky (včetně inventur, výkazů, přílohy a přiznání). Máte od nás kompletní servis a nemusíte se o nic starat. Ať už jste plátce/neplátce DPH vyžadujeme od Vás pravidelné dodávání dokladů, abyste měli aktuální přehled o Vašem hospodaření. Můžeme Vám zajistit různé reporty pro banky či pro Vás (měsíční/čtvrtletní). Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Každý klient má jiné potřeby. V rámci vedení podvojného účetnictví Vám zpracujeme automaticky i přiznání k silniční dani či k dani z nemovitostí.

Daňová evidence

Zpracování Vašeho účetnictví v podobě daňové evidence. Pouze nám předáte doklady, a je jedno zda jste plátce/neplátce DPH. Vše zpracujeme a připravíme podklady na Vaše daňové přiznání a přehledy pro OSSZ a zdrav. poj. Po klientech vyžadujeme dodávání dokladů průběžně během roku, které jsou průběžně i zaúčtovány, a klient ví, jak mu vychází daňová povinnost a není pak překvapen, protože má od nás k dispozici aktuální data. V rámci vedení daňové evidence máte k dispozici jak poradenství, tak případně i naši datovou schránku (pokud jste OSVČ, plátce DPH, avšak nechcete si zřizovat svoji datovou schránku).

Účetní poradenství

Poskytujeme Vám kompletní účetní poradenství v průběhu celé spolupráce. Nevíte si rady, zda se registrovat k nějaké dani? Anebo zda udělat to či ono, a nevíte jaký to bude mít dopad na Vaše účetnictví. Jsme tu pro Vás. Kalkulace, reporty, konzultace, informativní schůzky, aj – to vše poskytujeme.

Mzdové účetnictví a personalistika

Kompletní vedení mzdového účetnictví a personalistiky. Připravíme Vám vstupní dotazníky nových zaměstnanců, pracovní smlouvy, přihlášky a odhlášky, či reporty po vystavení mezd (v ČJ, NJ nebo AJ). Zasíláme i jednotlivé měsíčních přehledy ať už z Vaší či naší datové schránky. Od Vás budeme vždy potřebovat pouze docházku. Zastupujeme Vás také automaticky při pravidelných kontrolách před OSSZ či zdravotní pojišťovnou, nemusíte se o nic starat, pouze nám podepíšete plnou moc.

Hlídání datových schránek a zastupování před úřady

Poskytuje tuto službu již více jak 20 subjektům, kdy jim v rámci měsíčního paušálu hlídáme jejich datovou schránku. Veškeré notifikace jsou přesměrovány na nás, a Vy se nemusíte o nic starat. Jakákoliv nová zpráva, je u nás uložena a Vy jste o ni okamžitě informováni. Nemusíte si platit datový trezor máte nás. A pokud nemáte svoji datovou schránku a nechcete si ji ani zřizovat, máme pro Vás připravenou plnou moc, na základě které můžete využívat naši datovou schránku.Také Vás zastupujeme při jakémkoliv styku s úřady. Je to naše práce, Vy se pouze staráte o svůj byznys.

Zajištění externích služeb (advokát, daňový poradce, auditor)

Dlouhodobě spolupracujeme s advokátní kanceláří JUDr. Jany Kopáčkové z Domažlic, která se specializuje především na obchodní a pracovní právo, kde patří ke špičce ve svém oboru v našem regionu. Dále spolupracujeme s auditorem Ing. Dušanem Bílkem z Domažlic. Budete-li potřebovat poradit v oblasti auditů, můžeme Vám doporučit tohoto odborníka a předat Vám kontakt. Náš spolupracující daňový poradce je Ing. Pavla Nozarová, která má kancelář v Dobřanech. S paní Ing. Nozarovou se známe dlouhé roky a spolupráce vždy byla na výborné úrovni. Opět patří mezi špičky ve svém oboru.